Bloggbesök

Jag besökte två bloggar som jag aldrig besökt tidigare. Den första var … max 4000 tecken… av Jan- Olof Bengtsson. Jag skrev tre kommentarer – två fick vara kvar – när jag sen svarade en annan kommentator angående höger och vänster inom politiken, så fick den inte vara kvar.

Vad jag skrev: Jag förstår inte heller det här med höger och vänster efter Decemberöverenskommelsen, det är ju ett parti allihopa med stöd av vänstern idag.

Ungefär så skrev jag, och det var det jag undrar över varför man fortfarande pratar om höger och vänster när dom sju partierna faktiskt idag är ett och samma parti.

Sen skrev jag en kommentar och frågade var orsaken skulle kunna vara att min kommentar inte fick stå kvar, men även den togs efter ett tag bort.

Han avslutar sitt blogginlägg med orden – det är korkat att försöka tiga ihjäl åsikter man inte delar.

Visst är det!

Nästa blogg var Det goda samhället…
Jag skrev tre kommentarer och dessa är fortfarande kvar.

Kommentera

